videní: 16.8K
Súťažná relácia Nákupné maniačky televízie JOJ, v ktorej súťažiace, ženy rôzneho veku, majú spoločnú vášeň – nakupovanie, Ich úlohou je teda v stanovenom časovom limite 2 hodiny minúť 400 eur na oblečenie a doplnky, ktoré musia zladiť k danej téme. Súťažiace sa hodnotia navzájom (čo samozrejme môže viesť ku mnohým konfliktom), ale hodnotí ich aj profesionálny stylista. Výherkyňa potom získa celý svoj nákup a ako bonus peňažnú výhru vo výške 500 eur.
V relácii si súťažiace okrem iného navzájom prehľadávajú šatníky, čo môže byť označované za hrubé porušenie do súkromia, ale ide predsa o šou. Táto relácia si našla mnoho fanúšikov, ale, samozrejme, na druhej strane aj mnoho odporcov. Hoci by sa možno dalo povedať, že samotná šou je paródiou sama o sebe, toto video posunulo paródiu ešte o level vyššie. Podľa všetkého ide o “youtuberov” z Bardejova (súdiac podľa evidenčného čísla vozidla vo videu), ktorým jednoznačne nechýba zmysel pre humor. Celé video sa nesie v duchu vtipu “Na Slovensku by mali byť 3 krčmy… Jedna v Bratislave jedna v Banskej Bystrici a nad celým východom veľká strecha.”
“Toto musíš vidieť, nákupné maniačky trochu inak. Toto nie je paródia, ale realita nákupných maniačok na ďalekom východe. Ďaleko od všetkých tých vychytaných obchodov im neostáva nič iné, len siahnuť po takýchto kúskoch aké uvidiš vo videu. Enjoy :)” – píše sa v popise videa YouTube kanálu s názvom Controvers. Hoci bol kanál registrovaný ešte v roku 2011, má len niečo cez 500 odoberateľov. To však rozhodne neuberá na kvalite nasledujúcej paródie, o čom sa môžeš presvedčiť aj sám.