videní: 615
Logá spoločností, ktoré nie sú také jednoduché, ako sme si mysleli: Pôvod mnohých známych log, s ktorými sa denne stretávame, je zahalený rúškom tajomstva. Niektoré logá obsahujú skryté posolstvá a symboly, ktoré dizajnéri zámerne vytvorili, aby zvýšili príťažlivosť známych značiek.
Logá spoločností, ktoré nie sú také jednoduché, ako sme si mysleli
Úsmev
Logo Pepsi je okrúhle, s červenou hornou polovicou a tmavomodrou dolnou polovicou, oddelené bielym prúžkom. Kombinácia týchto farieb pripomína úsmev, všeobecne uznávaný symbol šťastia a priateľskosti.
Začlenením smajlíka sa Pepsi snaží vytvoriť menej formálny a prístupnejší imidž, ktorý zákazníkom sprostredkúva pocit priateľskosti a dôveryhodnosti. Tento návrh loga naznačuje, že hlavným cieľom spoločnosti Pepsi je prostredníctvom svojich výrobkov prinášať radosť a spokojnosť svojim zákazníkom.
Slovo ukryté v logu
V roku 2013 odhalil reťazec rýchleho občerstvenia Wendy’s prvýkrát od roku 1983 nové logo. Predchádzajúce logo obsahovalo boxové westernové nápisy, ale nový dizajn obsahuje modernejšiu a racionálnejšiu ikonu Wendy’s spolu s ležérnym ručne písaným písmom. Zaujímavosťou je, že ak logo pozorne sledujete, všimnete si, že slovo „mom“ (mama) je ukryté v golieri Wendy.
Víla, nie padajúca hviezda
Logo Walt Disney Pictures je bežným prvkom na začiatku väčšiny filmov z produkcie tohto štúdia. V logu je zobrazený rozprávkový zámok z príbehov o Šípkovej Ruženke a Popoluške podľa vzoru zámku Neuschwanstein pri nemeckom meste Füssen, ktorý patril bavorskému kráľovi Ľudovítovi II.
Mnohí ľudia si však neuvedomujú, že letiaci objekt nad zámkom nie je padajúca hviezda, ale Zvonilka, víla z Petra Pana.