videní: 2.1K
Celý účel marketingu je spraviť výrobok žiaducim a dať zákazníkovi niečo, čo naplní jeho potreby. No na druhej strane existujú spoločnosti, ktorým je blaho zákazníkov ukradnuté.
Marketingové techniky, ktoré nájdeš v tomto článku, rozhodne nie sú vhodné pre podniky, ktoré si potrpia na budovaní dôvery a férovosti podnikania. Práve naopak, ide o nehanebné pokusy získať čo najviac peňazí od dôverčivých alebo nepozorných zákazníkov. Od klamlivého balenia po manipulatívne nápisy, od skrytých dodatkov až po obyčajné lži. Je naozaj šokujúce, ako nízko sú niektoré firmy ochotné klesnúť pre pár eur alebo dolárov.
1. Tomu sa povie “úprimné” balenie
2. VEREJNÉ PARKOVISKO, 4 DOLÁRE (za 10 minút)
3. Falošný vlas na displeji, ktorý ťa prinúti potiahnuť nahor, čím sa dostaneš na stránku eshopu…
4. Nuž…
5. Toto je úplne nový level klamania zákazníka