TOP 10

Toto sú tie najcennejšie značky na svete, poznáte ich?

značky

videní: 1.2K

Toto sú tie najcennejšie značky na svete, poznáte ich? Tieto značky zastupujú rôzne odvetvia a sú známe svojou silnou pozíciou na trhu, inovatívnymi výrobkami a službami, ako aj významným prínosom pre svetové hospodárstvo.

Každá značka má svoje jedinečné silné stránky a stratégie, ktoré prispievajú k jej vysokému oceneniu a uznaniu na celom svete.

Toto sú tie najcennejšie značky na svete, poznáte ich?

Apple

Apple – Spoločnosť Apple s hodnotou 483 miliardy eur vedie rebríček s výrazným náskokom, ktorý odráža 73,6 % nárast hodnoty značky.

Je známa svojimi inovatívnymi produktmi, ako sú iPhone, iPad a počítače Mac.

Očakáva sa, že v roku 2024 spoločnosť Apple uvedie na trh náhlavnú súpravu Vision Pro, ktorá bude slúžiť na priestorové výpočty, a prepracuje svoj rad iPadov.

Spoločnosť má tiež predstaviť nové modely MacBook Air s čipom M3, ktorý kladie dôraz na úsporný výkon a prenosnosť.

Microsoft

Microsoft – hodnota spoločnosti Microsoft sa zvýšila o 77,7 % a dosiahla 318,4 miliardy eur.

Líder v oblasti softvéru, služieb a riešení, ktoré pomáhajú ľuďom a podnikom naplno využiť ich potenciál.

Hodnota spoločnosti Microsoft zaznamenala výrazný nárast vďaka spojeniu s umelou inteligenciou a expanzii v oblasti služieb, ako sú Azure a Microsoft 365.

Google

Google – hodnota spoločnosti Google sa odhaduje na 311,8 miliardy eur, čo predstavuje 18,5 % nárast.

Špecializuje sa na služby a produkty súvisiace s internetom vrátane vyhľadávačov, technológií online reklamy a cloud computingu.

V roku 2024 sa spoločnosť Google zameriava na transformáciu marketingu s dôrazom na umelú inteligenciu a postupné ukončenie používania súborov cookie tretích strán.

1 2 3 »

b
Komentáre

Sociálne siete

facebook  

Odporúčame

HS-logo

TOPdesat.sk copyright © 2023 | Všetky práva vyhradené

Hore

online geldanlagen geldanlagen

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov