videní: 1.3K
Nakupovanie cez internet je super pohodlné: celý svet produktov a služieb máme doslova na dosah ruky. Samozrejme, za toto pohodlie je občas potrebné zaplatiť o niečo vyššiu cenu, ako by sme si priali…
Nakupovanie cez internet prináša množstvo výhod, ale aj nevýhod. Tak napríklad, nemôžeš sa produktov fyzicky dotýkať a posúdiť skutočné rozmery výrobku. To môže viesť k všetkým druhom nedorozumení, najmä ak máš do činenia s niektorými bezohľadnými predávajúcimi z menej regulovaných krajín.
Potom je tu často nekonečné čakanie. Zásielka môže uviaznuť na colnici, môžeš dostať poškodený alebo nesprávny produkt… To sa koniec koncov môže natiahnuť až na pár mesiacov od momentu, kedy klikneš na tlačidlo “kúpiť”, až kým skutočne dostaneš do rúk vytúžený produkt. A práve na tie menej príjemné skúsenosti s online nakupovaním sa zameráme aj v tomto článku. A nezabudni, článok má aj druhú stranu!
1. Len malý preklep 🙂
2. Z takéhoto taniera musí aj lepšie chutiť
3. Nie je Deadpool ako Deadpool
4. Keď ti obchodník povie, že mu máš poslať dôkaz o tom, že ti nedošla žiadna zásielka
5. “Nie som si istý, ale je celkom možné, že ste mi poslali iný tovar…”