videní: 92
Spoločnosti, ktoré uprednostňujú zisky pred etikou a svojimi obalmi rozzúrili zákazníkov: Nesúďte knihu podľa obalu a nerobte si úsudky o výrobku – alebo jeho množstve – podľa obalu. To, čo (si myslíte, že) vidíte, nie je vždy to, čo dostanete! Je pravdepodobné, že vaša peňaženka v posledných rokoch pocítila dôsledky scvrkávania a šetrenia. Možno ste si všimli, že napriek rovnakej alebo vyššej cene dostávate menej vecí, ktoré chcete, a klesá ich kvalita.
Niektoré spoločnosti sú pri navrhovaní obalov vyslovene nehanebné, aby nenápadne oklamali svojich zákazníkov. Náš tím zozbieral niekoľko najzúrivejších a najekologickejších príkladov výrobkov, ktoré spotrebitelia našli vo svojich miestnych obchodoch. Posuňte sa nižšie a získajte rýchlokurz o tom, čo nerobiť, ak chcete, aby mal váš podnik povesť poctivého, transparentného a etického podniku.
Spoločnosti, ktoré uprednostňujú zisky pred etikou a svojimi obalmi rozzúrili zákazníkov
Pravdepodobne najpodvodnejšie a najzúrivejšie škatule od čokolády
Chcem späť svoje peniaze
Takže nie balenie 2.. „Balenie 2-ks obsahuje 1 nádobu a 1 viečko“
Zbytočné plytvanie plastom
Po otvorení krabice od pizze som videl toto
Maximálne klamlivé balenie od spoločnosti Sunday Riley