videní: 719
Dokážeš si predstaviť, že svoj zlý deň by si dokázal reštartovať? Po takomto reštarte by si dostal druhú šancu, pri ktorej by si si už určite dal pozor na nepríjemnosti, vďaka ktorým sa zamýšľaš nad možnosťou reštartu.
Reštart zlého dňa by sme dokázali prirovnať k produktom zakúpeným cez internet. Štatisticky je dokázané, že až 1 z 3 produktov, ktorý je kúpený online je späť zaslaný do obchodu. 58% zákazníkov uprednostňuje jednoduché pravidlá vrátenia tovaru bez akýchkoľvek otázok. Ak by bola teória o tom, že žijeme v počítačovej simulácii pravdivá, tak z 8 miliardovej populácie by boli nasledujúci nešťastníci medzi prvými, ktorí by sa rozhodli reštartovať svoj zlý deň. Netreba však zabúdať na to, že nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byť ešte horšie. Takže prípadný reštart by nám mohol teoreticky priniesť ešte horšie udalosti, tak radšej prijmime to, čo nám život dáva.
17. O 2 v noci ma niečo uštiplo do oka. Je to boj
16. Dobrý deň. Vyzerá to tak, že dnes je jeden z tých “šťastnejších” dní
15. Toto sa môjmu šéfovi nebude páčiť
14. Moja žena sa rozhodla, že má po dlhých rokoch skúsi ostrihať. Začínam to ľutovať
13. Išiel som tri hodiny do Grand Canyonu aby som si užil skvelý výhľad. Možno nabudúce