videní: 546
3. Je pre nich ťažké kúpiť si nehnuteľnosť a nájsť rovnováhu vo svojom živote
Jedným z rozšírených stereotypov o tejto generácii je absencia financií na nákup nehnuteľností – vlastného domova. V porovnaní s ich rodičmi alebo starými rodičmi nie je pre generáciu Y vlastný domov primárnym cieľom, pretože ceny bytov a domov neustále rastú, no ich úspory už nie. Takmer polovica tejto generácie ma strach z dlhov a nie každý ma dostatočné prostriedky na to, aby žil skromne a zároveň si aj odložil financie na bývanie. Dôvodom sú nízke mzdy a stále narastajúce životné náklady.
Mnoho z nich však nehospodári s peniazmi úplne ukážkovo. Preto čoraz viac ľudí tejto generácie potrebuje pomoc od svojich rodičov alebo starých rodičov.
4. Generácia Y je vnímaná ako lenivá
Mileniáli sú vnímaní ako leniví zamestnanci. V skutočnosti starší ľudia obviňujú túto generáciu z neochoty tvrdo pracovať. Čiastočne to je pravda, no nemožno poprieť, že mileniáli zažívajú vyššiu mieru stresu ako predchádzajúce generácie.
Veľkým prínosom je aj to, že táto generácia si uvedomuje rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. V skutočnosti táto generácia nie je až tak lenivá, práve naopak. Štúdie ukazujú, že väčšina z nich vynakladá veľké úsilie, za čo očakávajú primeranú kompenzáciu.
Nájdu sa medzi nimi aj nemotivovaní ktorým sa nechce, no faktom ostáva, že sú najmocnejšou generáciou a budúcou pracovnou silou. Ich neochotu často spôsobuje to, že za svoju lojalitu očakávajú odmeňovanie a nie zle zaobchádzanie, ktoré je na pracoviskách čoraz častejšie. Ak sa cítia na pracovisku nepríjemne tak sa postavia a odídu.
5. Sú závislí na svojich mobilných telefónoch
Každý pri debate o tejto generácii zdôrazni, že sú závislí na mobilných telefónoch. Štúdie ukazujú, že mileniáli trávia približne 3,7 hodiny denne s telefónom v ruke. A nie je to náhoda. Je to prvá generácia, ktorá vyrástla s internetom, sociálnymi sieťami a mobilnými telefónmi. Mobil v ich živote zohráva kľúčovú úlohu.
Zdroj: Brightside | topdesat