videní: 1.0K
Zákazníci, ktorí by nemali mať právo jesť v reštaurácii: Skvelý Anthony Bourdain raz opísal „zákazníka z pekla“. Podľa tohto šéfkuchára, ktorý sa stal televíznou osobnosťou, je to zvyčajne nešťastný človek, ktorý sa rozhodne zle zaobchádzať s obsluhou, aby sa cítil lepšie.
Nasledujúce fotografie sú od zamestnancov reštaurácií, ktorí považovali za potrebné podeliť sa o svoje hrozné zážitky. Uvidíte údajne rozumných dospelých ľudí, ktorí sa správajú ako necivilizované bytosti, ničia stoly, ničia majetok a dávajú príšerné prepitné.
Tieto obrázky sme získali z rôznych kútov Redditu. Prejdite si zoznam nižšie. Dúfame, že vás to neprivedie k strate prílišnej viery v ľudstvo.
Zákazníci, ktorí by nemali mať právo jesť v reštaurácii
Stály zákazník dnes hlasno vykrikoval, koľko jedla som zjedol „Bože môj! To je tak veľa jedla“
Zákazník nechal v našej vitríne na sušienky zakrvavenú papierovú vreckovku
Podcasting v reštaurácii
„Prosím, buďte dobrým susedom, neodhadzujte odpadky“
10 eur prepitné by bolo vhodnejšie