TOP 10

10+ produktov, ktoré boli pre známe značky obrovským krokom vedľa

značky

videní: 846

6. Trump Steak, 2007

zlyhane_produkty_5

Donald Trump, súčasný prezident Spojených štátov, prišiel v roku 2007 s prevratným nápadom: pod svojim menom uviedol na trh prémiovú značku steakov. No zákazníci nesúhlasili s prémiovou chuťou produktov. Steaky s podobizňou súčasného prezidenta sa predávali len dva mesiace.

7. Google+, 2011

zlyhane_produkty_4

V roku 2011 sa chcel Google zviesť na vlne úspechu sociálnych sietí. No Google + nikdy nedosiahol úroveň svojho najväčšieho rivala Facebooku a pre technologického giganta bol obrovským sklamaním.

8. Ez Squirt Kečup, Heinz, 2006

zlyhane_produkty_3

V roku 2006 sa spoločnosť Heinz rozhodla spraviť svoje kečupy výnimočnými, aby zaujala pozornosť predovšetkým detí. Prišli s nápadom pridať do kečupu farbivo. Ez Squirt sa predával v troch farbách: modrej, zelenej a fialovej. No bohvieako chutne to teda nevyzerá. 🙂

9. Asistent Clippy, Microsoft, 1990

zlyhane_produkty_2

Kto by nepoznal otravnú sponku Clippyho. Tento výtvor Microsoftu sa považuje za jedno z najhorších užívateľských rozhraní, aké kedy boli vytvorené. Clippy sa objavil vždy, keď si softvér myslel, že užívateľ bude potrebovať pomoc. No jediné, čo Clippy robil, bolo neustále znervózňovanie používateľov.

10. Polotovary, Colgate, 1982

značky

V roku 1982 prišla značka Colgate zrejme s tou najpodivnejšou myšlienkou, aká sa v tomto rebríčku nachádza. Vstúpili na trh s mrazenými polotovarmi. Produkty boli ale obrovským zlyhaním, možno najmä preto, lebo značka Colgate v ľuďoch evokuje predovšetkým produkty na starostlivosť o ústnu hygienu.

b
Komentáre

Sociálne siete

facebook  

Odporúčame

HS-logo

TOPdesat.sk copyright © 2023 | Všetky práva vyhradené

Hore

online geldanlagen geldanlagen

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov