videní: 846
6. Trump Steak, 2007
Donald Trump, súčasný prezident Spojených štátov, prišiel v roku 2007 s prevratným nápadom: pod svojim menom uviedol na trh prémiovú značku steakov. No zákazníci nesúhlasili s prémiovou chuťou produktov. Steaky s podobizňou súčasného prezidenta sa predávali len dva mesiace.
7. Google+, 2011
V roku 2011 sa chcel Google zviesť na vlne úspechu sociálnych sietí. No Google + nikdy nedosiahol úroveň svojho najväčšieho rivala Facebooku a pre technologického giganta bol obrovským sklamaním.
8. Ez Squirt Kečup, Heinz, 2006
V roku 2006 sa spoločnosť Heinz rozhodla spraviť svoje kečupy výnimočnými, aby zaujala pozornosť predovšetkým detí. Prišli s nápadom pridať do kečupu farbivo. Ez Squirt sa predával v troch farbách: modrej, zelenej a fialovej. No bohvieako chutne to teda nevyzerá. 🙂
9. Asistent Clippy, Microsoft, 1990
Kto by nepoznal otravnú sponku Clippyho. Tento výtvor Microsoftu sa považuje za jedno z najhorších užívateľských rozhraní, aké kedy boli vytvorené. Clippy sa objavil vždy, keď si softvér myslel, že užívateľ bude potrebovať pomoc. No jediné, čo Clippy robil, bolo neustále znervózňovanie používateľov.
10. Polotovary, Colgate, 1982
V roku 1982 prišla značka Colgate zrejme s tou najpodivnejšou myšlienkou, aká sa v tomto rebríčku nachádza. Vstúpili na trh s mrazenými polotovarmi. Produkty boli ale obrovským zlyhaním, možno najmä preto, lebo značka Colgate v ľuďoch evokuje predovšetkým produkty na starostlivosť o ústnu hygienu.