videní: 808
Nike
Študentka Carolyn Davidson dostala za návrh tohto loga v roku 1975 iba 35 dolárov. Ako už niektorí predpokladajú, svetoznámy symbol predstavuje krídla gréckej bohyne Nike. Tá inšpirovala bojovníkov k víťazstvu.
Pepsi
Logo vzniklo pri príležitosti mexického dňa všetkých svätých (Day of the Dead). Pepsi uvoľnila sériu fľašiek s obráteným logom. Väčšina zákazníkov si myslela, že sa jedná o jednoduchú chybu vo výrobe. Niektorí všímaví zákazníci si však všimli, že obrátený nadpis Pepsi, vyzerá ako “isded”. To sa veľmi podobá na “is dead” (je mŕtvy).
Le Tour de France
Koľkokrát si videl logo slávnych cyklistických pretekov? Ale ani raz si si nevšimol jeho skrytý význam. V logu sa totižto nachádza cyklista. Pozri sa lepšie – písmeno R tvorí telo cyklistu a slnko sa stáva kolesom bicykla!
Zdroj: thelifehacker/ topdesat