videní: 803
Gillette
Na prvý pohľad sa zdá, že toto logo sa netýka iba značky Gillette. Ale ak sa pozrieš pozorne, môžeš vidieť, že okraje písmen G a I napodobňujú tvar známych nožov holiacich strojčekov.
Mitsubishi
Základom tohto loga je erb rodiny Iwasaki, zakladateľov spoločnosti Mitsubishi. V erbe sa nachádzajú tri diamanty. Diamanty predstavujú spoľahlivosť, integritu a úspech. Červená farba predstavuje dôveru. Japonci jednoducho veria v to, že táto farba pomáha prilákať viac zákazníkov.
Goodwill
Goodwill je svetovo preslávená nezisková organizácia, ktorá zbiera jedlo, oblečenie a ostatné náležitosti, ktoré pomáhajú ľudom v núdzi. Zamestnanci organizácie veria, že robenie dobrých skutkov by sa nemalo považovať za niečo neobvyklé. Malo by byť súčasťou nášho každodenného života. To je dôvod, prečo je ich logo zostavené z písmena G, ktoré sa z diaľky podobá šťastnej tvári.
FedEx
Väčšina ľudí si ihneď nevšimne šípku, ktorú tvorí prázdny priestor medzi písmenami E a X. Ale ako náhle si ju všimnú, vidia ju vždy a všade, keď sa pozrú na logo. A presne o to sa návrhári snažili. Šípka pôsobí na podvedomie zákazníkov a zároveň symbolizuje rýchlosť a dôveryhodnosť kuriérskej služby.