videní: 1.5K
Skvelé reklamy, ktoré si zaručene obľúbite a oceníte: Zdá sa, že práca marketingového tímu musí byť s pribúdajúcimi rokmi čoraz ťažšia. Väčšina ľudí je neustále bombardovaná reklamami, plagátmi, bannermi, videami a sloganmi do takej miery, že “reklamná slepota” sa stáva merateľným javom. Takže keď vás reklama skutočne prinúti zastaviť sa a pozrieť, je to znamenie, že niekto vedel, čo robí.
Nie každá brilantná marketingová kampaň je reklama. Niektoré značky si uvedomili, že už len pripojenie ich mena k niečomu, čomu ľudia venujú pozornosť, môže priniesť uznanie a asociácie. Napríklad kampaň “skutočná krása” spoločnosti Dove nebola práve propagáciou výrobkov tejto spoločnosti, skôr to bol len výskum o seba vnímaní žien v oblasti krásy.
Jedným z jej najznámejších výstupov bolo prekvapujúce zistenie, že “iba 4 % žien na celom svete sa považujú za krásne”. Vzhľadom na to, že pri prechádzke centrom ktoréhokoľvek mesta za menej ako hodinu pravdepodobne uvidíte viac ako tucet krásnych žien, štúdia poukázala na spúšť, ktorú nerealistické štandardy krásy spôsobili duševnému zdraviu žien.
Stránka “Brilliant Advertisements” na Instagrame zdieľa marketingové kampane, ktoré vyčnievajú nad ostatnými. Preto si strážte peňaženku a pohodlne sa pri prechádzaní usaďte.
Reklama na Supermana, výťah alias “Muž z ocele”
Boj proti fajčeniu
Náplasť: Pružná tkanina
Nekupujte suveníry s exotickými zvieratami
Reklama na seriál Sopranovci na taxíku
Kampaň UNICEF “Jeden výstrel stačí” o kyberšikane, ktorá v roku 2015 získala v Cannes súbor zlatých tlačových a vonkajších levov. Príklad toho, ako vyzerajú skvelé reklamy