Tipy a triky

10 marketingových trikov, ktoré si na nás prichystali supermarkety

supermarkety

videní: 945

 

Výrobcovia sa vždy snažia nejako zvýhodniť svoj konkrétny produkt. Napríklad nás informujú o tom, že v ich šampóne je exotická kvetinová esencia, aj keď iba v pomere 1:10000. To znamená, že na naše vlasy nemá žiaden účinok. Ďalším jednoduchým trikom je oznam na balení, že tento šampón odporúča každý “stajlista” v Paríži.

 

 

10 marketingových trikov, ktoré si na nás prichystali supermarkety

Ukázalo sa, že podobný tovar pre ženy a dievčatá stojí priemerne o 7 % viac ako pre mužov a chlapcov. A to aj napriek tomu, že jediný rozdiel je vo farbe. Tento jav bol nazvaný ako “ružová daň” a je to výsledkom toho, že ženy sú jednoducho lepšími zákazníkmi. Tento jav sa týka najmä šampónov, holiacich doplnkov a detského tovaru.

supermarkety

Marketingoví odborníci často manipulujú s termínmi pri písaní popisov pre potravinárske výrobky. Napríklad známe zemiakové lupienky Pringles nie sú skutočné zemiakové lupienky, pričom skutočný obsah zemiakov je iba 42 %. To taktiež vysvetľuje ich neprirodzene dokonalý tvar. To isté platí pre syr, najmä pre samostatne balené plátky: obsah skutočného syra je nižší ako 51 %, takže výrobcovia ho musia označiť ako “syrový výrobok”. Hoci na obale je veselo uvádzané, že sa jedná o syr.

 

 

Zdroj: funnymodo topdesat

b
Komentáre

Sociálne siete

facebook  

Odporúčame

HS-logo

TOPdesat.sk copyright © 2023 | Všetky práva vyhradené

Hore

online geldanlagen geldanlagen

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov