videní: 985
Keď sa vyberieš do obchodu, zvyčajne nemáš ani predstavu o tom, čo si vlastne potrebuješ kúpiť. Často však nakupujeme nepotrebné veci, ktorých dôvod nákupu nedokážeme ani logicky vysvetliť. Zhromaždili sme preto 10 marketingových trikov, ktoré si na nás prichystali supermarkety. Dôvod je jednoduchý – obchodníci chcú, aby sme utrácali oveľa viac, než sme pôvodne vôbec zamýšľali.
10 marketingových trikov, ktoré si na nás prichystali supermarkety:
Najjednoduchší tovar si niekedy prinavráti svoju slávu po obnovení značky. Kúpi si moderná mládež obyčajný koláčik, ktorý si následne vyfotí na svoj Instagram? To asi ťažko. Avšak, ak mierne upravíme recept, zmeníme vzhľad a pridáme krásne balenie, premeníme obyčajný koláčik na super-koláčik, o ktorý bude záujem. Produkt tak dostane druhý dych.
Ak zákazníci považujú niektoré tovary za príliš drahé a vyhýbajú sa im, obchodníci používajú tento jednoduchý trik. K svojmu produktu prirovnajú podobný produkt, ktorý je oveľa drahší ako ich. Týmto jednoduchým trikom ľudí presvedčia, aby si ich produkt zakúpili. Veď je v podstate lacný!
Ďalším pekným krokom k vytvoreniu legendárneho produktu je nasledujúci príklad. MilkyWay zverejnila televíznu reklamu na začiatku 90-tych rokov, v ktorej sladká tyčinka plávala v pohári mlieka. Nezmysel? Určite áno. Napriek tomu je pre túto sladkosť táto reklama charakteristická.