videní: 1.2K
Hodnota značky Facebook, ktorá má teraz hodnotu 70,8 miliardy eur, sa zvýšila o 28,4 %.
Gigant v oblasti sociálnych médií, ktorý spája ľudí a umožňuje im zdieľať obsah online.
Facebook aktualizoval identitu svojej značky, aby bola prístupnejšia a čitateľnejšia, so zameraním na sociálne objavovanie.
Deutsche Telekom
Deutsche Telekom – Nemecká telekomunikačná spoločnosť má hodnotu 68,5 miliardy eur, čo predstavuje nárast o 16,5 %.
Nemecká telekomunikačná spoločnosť s významným globálnym zastúpením.
Deutsche Telekom bola vyhodnotená ako najhodnotnejšia európska značka pre rok 2024 s hodnotou značky 73,3 miliardy USD.
ICBC
ICBC – Priemyselná a obchodná banka Číny má hodnotu značky 67,1 miliardy eur s nárastom o 3,3 %.
Industrial and Commercial Bank of China, najväčšia banka podľa celkového vlastného imania od roku 2007.
Marketingová stratégia ICBC sa zameriava na poskytovanie profesionálnych kvalitných služieb zákazníkom na celom svete.
Tieto údaje poukazujú na dynamickú povahu oceňovania značky a na významný vplyv, ktorý môže mať vnímanie spotrebiteľov a trhové trendy na finančnú hodnotu značky.
Zdroj: wonderslist / topdesat