videní: 1.2K
Amazon
Amazon – hodnota značky Amazon je 289 miliardy USD, čo predstavuje nárast o 3,2 %.
Ide o najväčšieho svetového online predajcu, ktorý je známy svojou širokou ponukou produktov a služieb.
Spoločnosť Amazon pokračuje v inováciách v oblasti elektronického obchodu, pričom sa zameriava na orientáciu na zákazníka, rozhodovanie založené na údajoch a neustále inovácie.
Samsung Group
Samsung Group – juhokórejský gigant má hodnotu značky 91 miliardy eur, napriek miernemu poklesu o 0,3 %.
Juhokórejský nadnárodný konglomerát so silným zastúpením v oblasti elektroniky, ťažkého priemyslu, stavebníctva a ďalších.
Spoločnosť Samsung sa v 1. štvrťroku 2024 opäť dostala na prvé miesto v celosvetovom predaji smartfónov vďaka sérii Galaxy S24.
Walmart
Walmart – hodnota značky Walmart je 90,5 miliardy USD, hoci zaznamenala 14,9 % pokles.
Najväčší maloobchodný predajca na svete, známy svojimi supercentrami, ktoré ponúkajú širokú škálu produktov za nízke ceny.
Spoločnosť Walmart sa zameriava na maloobchod poháňaný technológiami a predstavila nové nástroje poháňané umelou inteligenciou na zlepšenie zákazníckych skúseností.
TikTok/Douyin
Čínska platforma sociálnych médií má hodnotu značky 78,7 miliardy eur, pričom jej hodnota vzrástla o 28,2 %.
Platforma sociálnych médií na vytváranie a zdieľanie krátkych videí, populárna medzi mladším publikom.
Model príjmov platformy zahŕňa nákupy v aplikáciách, reklamu a sociálne obchodovanie.