videní: 1.4K
Mnoho z nás už jedlo Knorr a aspoň raz malo oblečenú značku Adidas. Značky sú vždy všade okolo nás. Ako však v skutočnosti vyzerajú ľudia, ktorí dávajú meno týmto obrovským korporáciám a ich meno nosí aj známa značka? Ukázalo sa, že bábika Barbie bola pomenovaná po skutočnom dievčati.
Fred Perry
Túto značku oblečenia založil profesionálny tenista Fred Perry . Všetko sa to začalo koncom 40. rokov 20. storočia, keď spolu s rakúskym futbalistom Tibbym Wegnerom vytvorili prvé potítko. Neskôr Perry a Wegner vytvorili svoju verziu tenisovej košele.
Alexander McQueen
Alexander McQueen bol anglický módny návrhár so sídlom v Londýne, ktorý v minulosti pracoval ako hlavný návrhár módnej línie Louis Vuitton Givenchy. V roku 2004 založil vlastnú líniu pánskeho oblečenia. V prvých rokoch pracoval v krajčírskej dielni, ktorá tvorila divadelné kostýmy. Alexander použil veľa myšlienok, ktoré sa tam naučil, vo svojich budúcich modeloch.
Boeing
V prvých rokoch William Boeing nepracoval v letectve, ale predával drevo. Počas výstavy v Seattli v roku 1909 uvidel prvýkrát lietajúci stroj s posádkou a zostal týmto lietadlom unesený. V roku 1916 Boeing začal obchodovať s inžinierom Georgom Conradom Westerveltom a založil spoločnosť Pacific Aero Products Co. V nasledujúcom roku sa názov spoločnosti zmenil na Boeing Airplane Company. Na začiatku lietadlá Boeing prepravovali iba poštu.
Barbie
Mnoho ľudí vie, že bábika Barbie bola pomenovaná po dcére Ruth Handlerovej, Barbare. Len veľmi málo však vie, ako vlastne vyzerá. Mimochodom, bábika má bohatú biografiu, ktorá nemá nič spoločné so životom Barbary Handlerovej. Značka však nosí jej meno dodnes.
Značka Lipton
Sir Thomas Lipton mal vždy podnikateľského ducha. Predtým, ako sa zapojil do obchodu s čajom, pracoval ako účtovník, podomový predajca a pomocník v potravinách. Po získaní dostatočných skúseností si otvoril prvý obchod s potravinami. Potom zameral svoje úsilie na čaj. Podľa sira Liptona bolo jeho tajomstvom úspechu predaj najlepšieho tovaru za najlacnejšie ceny, využitie sily reklamy a vždy optimizmus.
Zdroj: Brightside | topdesat