videní: 1.9K
Školy na celom svete zaviedli rôzne pravidlá, aby pomohli svojim študentom dodržiavať poriadok. Je to dosť podobné tomu, prečo vlády schvaľujú zákony. Majú zavedené určité pravidlá a zákony, ktoré udržujú spoločnosť v civilizácii a zároveň udržiavajú organizovanú komunitu. Štúdie ukázali, že ak ľuďom hrozia tresty, je menej pravdepodobné, že porušia pravidlá. Niektoré tresty udelené v školách sú však celkom neuveriteľné…
5. Nepriateliť sa so svojím najlepším kamarátom
Niektoré školy v Anglicku začínajú študentom zakazovať mať najlepších kamarátov v škole. Niektorí učitelia sa snažia donútiť študentov, aby sa prestali priateliť so svojimi najlepšími kamarátmi. Tieto školy tvrdia, že úzko spojené skupiny priateľov vedú k tomu, že sa ostatné deti cítia vynechané. Aj keď je dobré sa naučiť, ako byť so všetkými kamarát, niektorí ľudia jednoducho spolu nevychádzajú. Kritici tohto „zákazu BFF“ tvrdia, že mať najlepšieho priateľa prináša nielen radosť, ale celoživotnú hodnotu a podporu.
4. Zhabané mobilné telefóny
3. Úsmev alebo iný!
Vo svete plnom nestability nie je prekvapujúce, že ľudia nie sú vždy šťastní. Študenti by najmä nemali mať falošný úsmev, aby potešili ostatných. Školská štvrť v Severnom Libanone sa napriek tomu domnieva, že každý študent by sa mal pri prechádzke chodbami usmievať. Tento školský obvod toto pravidlo verejne presadzuje. Ak sa zdá, že študent vyzerá nešťastne, bude poslaný do kancelárie riaditeľa, aby hovoril o svojich problémoch.
2. Tresty ako holenie fúzov
Mladí muži začínajú zarastať zvyčajne vo veku od 17 do 20 rokov. Pre mnohých ľudí je puberta už dosť nepríjemnou fázou ich života. Nielenže je to pre nich trápne, ale mohli by sa dostať aj do problémov. Niektoré školy študentov s neupravenými fúzmi oholia pred celou triedou.
1. Napíš svoje meno 100-krát
Je celkom bežné, že učitelia základných škôl nútia študentov, aby napísali svoje meno 100-krát alebo viackrát, keď si ho zabudli napísať na domácu úlohu. Školy na celom svete používajú písanie ako disciplínu. Tento trest by mohol mať potenciálne negatívny vplyv na študentov. Mohlo by to dokonca poškodiť spôsob, akým sa na písanie pozerajú písanie.