videní: 11.7K
Všetci starneme a všetci starneme inak. Nórska lekáreň sa rozhodla pre svoju najnovšiu kampaň vytvoriť toto zaujímavé video. “Život v priebehu 60 sekúnd” je vlastne spolupráca medzi Vitus Apotek a reklamnou agentúrou T/A Pol. Video ponúka úprimný a nefiltrovaný pohľad na to, ako sa naša pokožka v priebehu rokov mení. Záleží len od toho, ako sa o ňu staráme. Spoločnosť si vybrala pre svoju kampaň dievčatá a ženy vo veku od 1 do 100 rokov. Nezáležalo na rase ani na type postavy, jednoducho ich natočili a snímky neskôr chronologicky usporiadali, aby tak mohli ilustrovať, ako krásne sa naše ľudské telo vyvíja.
“Nič sme neretušovali. Nechali sme ľudí takými, akými sú aj naozaj … je to naozaj osviežujúci pokrok v zobrazovaní ľudského tela,” povedal o projekte reklamný fotograf Paul Laukli.
VIDEO: Život v priebehu 60 sekúnd
Zdroj: boredpanda / topdesat