videní: 5.7K
Čína je známa svojou.. nazvime to inakosťou. Táto čínska reštaurácia je len ďalším dôkazom. Zvolila si totiž zujímavú marketingovú stratégiu – ženám ponúka zľvy na základe veľkosti ich poprsia
Číne nie je cudzie lákať zákazníkov do reštaurácie na základe ich fyzického vzhľadu. Ničím výnimočným nie je, že niektoré čínske reštaurácie účtujú menej ľuďom na základe ich váhy a dokonca majú možnosť jesť zadarmo, ak sú dostatočne pekní.
Jedna čínska reštaurácia s názvom Chaoxia (v preklade “Trendy kreveta”) v meste Hangzhou v provincii Zhejian sa nedávno dostala na titulky novín pre svoj “inovatívny” nápad s cieľom zníženia nákladov: táto čínska reštaurácia totiž poskytuje zľavy ženám na základe veľkosti ich poprsia.
Je trochu náročné si predstaviť, ako konkrétne to v tejto reštaurácii funguje, no majú zavedené nasledujúce členenie:
A košíky – 5 % zľava,
B košíky – 15 % zľava,
C košíky – 25 % zľava,
D košíky – 35 % zľava,
E košíky – 45 % zľava,
F košíky – 55 % zľava,
G košíky – 65 % zľava.
Podľa reštaurácie bola kampaň úspešná a priniesla mnoho zákazníčiek s priemernou zľavou 20 %. 🙂