videní: 7.5K
Každý, kto pracoval v obchode, reštaurácii alebo kdekoľvek, kde prichádza do styku s ľuďmi, bude vedieť, že niektorí zákazníci skúšajú trpezlivosť aj tých najväčších flegmatikov. Koniec koncov, zákazník má vždy pravdu, takže bez ohľadu na to, ako sa správajú, úlohou zamestnanca je byť neustále milý a odpovedať vždy nekonfliktne a s úsmevom na tvári.
To však niekedy môže byť skutočne náročné. Pozri sa preto na tieto zábavné komiksy pre kreatívnych zamestnancov, ktoré ukazujú, ako v niektorých modelových situáciách reagovať na nepríjemných zákazníkov. Na svedomí ich má karikaturista z CollegeHumor, ktorý si hovorí AC Stuart, AKA NoobtheLoser, a sme si istí, že každý, kto pracuje v službách sa v nich nájde. 🙂
Zdroj: Boredpanda
Zdroj ilustrácií: Noobtheloser