videní: 5.5K
Hovorí sa “sme to, čo jeme”. Ak by sme chceli toto príslovie brať doslovne, v poslednej dobe by sa z nás stali plasty, konzervanty a umelé farbivá. Bohužiaľ, taká je dnešná realita na pultoch obchodov, kedy predajcovia hľadia predovšetkým na zisky a až potom na kvalitu svojich výrobkov. Samozrejme, v obchodoch nájdeme ako menej kvalitné, tak aj tie kvalitnejšie potraviny, no často ich od seba delí pre niekoho možno priepastný cenový rozdiel.
Na tento fakt sa rozhodol poukázať český dizajnér Michal Drapák, ktorý svoje diela uverejnil na facebookovej stránke Draphic. Ako tvrdí v popise fotoalbumu, kampaň s názvom “Toxické jídlo” poukazuje na potraviny, ktoré nám výrobcovia predkladajú ako kvalitné alebo zdravé, ale skutočnosť je “trochu” iná. Výsledok jeho snaženia posúď sám nižšie. A pri najbližšom nákupe si spomeň, aké dôležité je prečítať si informácie o zložení na etikete. 🙂
Zdroj: Draphic