TOP 10

Grafický odpad: 10 najhorších príkladov českej a slovenskej reklamy

Grafický odpad

videní: 5.8K

Vraví sa, že aj zlá reklama je reklama. Toto príslovie je do určitej miery pravdivé – je totiž vedecky dokázané, že ľudia medzi sebou oveľa častejšie zdieľajú negatívne skúsenosti so službou alebo produktom, ako tie pozitívne. Avšak tá správna otázka je, či je zlá reklama pre spoločnosť skutočne prospešná a priláka jej viac zákazníkov. V tomto sme totiž, mierne povedané, skeptickí. Svoje by však o tom mohli vedieť autori nasledujúcich výtvorov, ktoré zozbierala česká stránka s príznačným názvom Grafický odpad, ktorú si môžeš v plnej kráse a s množstvom ďalších výtvorov pozrieť v linku TU.

 

Romantický víkend

A profesionálny kurz Photoshopu by nebol?

 

Počasí na Morava

Bude prší, gumaky potřebovat!

 

Domácí Kabelky, Záclony prostě

Na druhej strane to dáva logiku – zákazník sa pri billboarde zastaví o niečo dlhšie (kým rozlúšti, o čo vlastne obchodu ide).

 

Niečo tu nesedí…

…áno, nesedí nám až neprirodzene umelo prifotošopované dieťa. Ale to je iba detail.

 

Drogy sú zlé

Už si niekedy počul o “Obrazových drogách”? Jáj, ono je to obrazový sprievodca. Ako by povedal Babiš, sorry jako.

Svet dole hlavou

… lebo čo ak jedného dňa prestane fungovať gravitácia a ľudia budú levitovať dole hlavou, hm? Čo potom? Obuv bude na takýto scénar pripravená.

 

Pizza Lucifer

Ťažko povedať, čo je horšie. Či polorozpadnutý Ford Transit, alebo skutočne lákavé logo pizzérie. No neobjednaj si od nich pizzu, však!

 

Tak k tomuto vážne nemáme čo povedať.

A už vieme, odkiaľ pochádza inšpirácia.

Keď sa snažíš byť umelcom…

…alebo len nevieš odhadnúť veľkosť písmen. Čerešničkou na torte je snáď len fakt, že každé písmeno je (pravdepodobne) vytlačené na obyčajnej tlačiarni na samostatný papier. Nuž, šetrenie je fajn, ale aj to treba s rozumom.

 

Keď je deň blbec…

…alebo veľmi silná opica z preflámovanej noci. Nie, vážne, doteraz sme si mysleli, že takto pokaziť billboard sa dá jedine v reklame na VÚB banku. Diky, Broňa!

 

BONUS NA ZÁVER

Česká Škodovka je už niekoľko rokov príkladom úspešnej marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach. Samozrejme, chyba sa môže stať aj tým najlepším a nie je hanbou si ju priznať a napraviť. Rovnako sa chlapsky zachovala česká automobilka aj pri tomto slogane, v ktorom chýba písmenko Š v slove VÁŠ. Odpoveď k fotografii: Děkujeme za toto ojedinělé upozornění. Chybku jsme bleskurychle opravili!

Zdroj: Grafický odpad / topdesat
Zdroj titulnej fotografie: Grafický odpad

b
Komentáre
Hore

Súbory cookie pomáhajú zlepšovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. viac info...

Súbory cookies sú malé textové súbory, ktoré sa umiestnia vo vašom počítači alebo zariadení pri návšteve našej webovej stránky. Tým, že používame súbory cookies nedochádza k porušovaniu zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, nakoľko ich používaním nezhromažďujeme osobné údaje a ani ich neposkytujeme sprostredkovateľom resp. tretím stranám. Každý užívateľ prezeraním tejto našej webovej stránky súhlasí s ich používaním a ukladaním do svojho prehliadača. O tejto skutočnosti ste upozornený pri návšteve našej webovej stránky a svoj súhlas prejavujete ďalším prezeraním našej webovej stránky. Ak užívateľ nesúhlasí s používaním súborov cookies, našu webovú stránku nenavštevuje alebo súbory cookies aktívne vymažte alebo zablokujte. Ak dôjde k odmietnutiu používania cookies, našu stránku budete môcť naďalej navštíviť, avšak niektoré funkcie nemusia fungovať správne.

Súbory cookies sa ukladajú do počítača užívateľa, aby mu umožnili prístup k rôznym funkciám. Súbory cookies používame na zvýšenie efektivity Vašich návštev na našej webovej stránke. Súbory cookies používame na účely zapamätania predvolieb prehľadávania a to napríklad veľkosti textu, uprednostňovaného jazyka, predvolieb farieb atď. čo nám umožňuje jednoduchšie prechádzanie našou stránkou, a zhromažďovanie analytických informácií a to napríklad počtu návštevníkov na našej webovej stránke. Cookies nám umožňujú lepšie zhromažďovať informácie o používaní našej webovej stránky. V ich údajoch však v žiadnom prípade nezhromažďujeme vaše osobné údaje a informácie. Ukladá sa len jedinečný identifikátor relácie, ktorý nám umožňuje opätovne načítať profil a predvoľby užívateľa pri vašej ďalšej návšteve webovej stránky.

Na prevádzku našich webových stránok používame rôzne typy súborov cookie:
(a) súbory cookie relácie, ktoré sú dočasne uložené v počítači alebo zariadení počas relácie prehľadávania a po jej ukončení sa odstráni a
(b) trvalé súbory cookie, ktoré sa uchovávajú v počítači dlhší čas. Tieto trvalé súbory cookie môže užívateľ vymazať.

Reklama – Pomocou týchto súborov cookie môžeme dynamicky zobrazovať reklamy tretích strán na našich webových stránkach. Naše webové stránky tiež môžu obsahovať prvky, ktoré nastavujú súbory cookie za subjekty tretej strany, napr. tlačidlo „Like“ služby Facebook alebo tlačidlo „Tweet“ služby Twitter, či Google Plus a pod.

Ponuka prevažnej časti prehľadávačov obsahuje možnosti konfigurácie nastavení t.j. prehľadávač zvyčajne obsahuje možnosti ako napr. povolenie súborov cookie, prezeranie súborov cookie, zakázanie všetkých alebo vybratých súborov cookie atď. Ďalšie informácie o správe súborov cookies môžete nájsť na týchto adresách…

Zatvoriť